fredag 14. februar 2014

VALENTINE

Her i huset pleier vi ikke å feire Valentine,
men i år bestemte jeg meg for å gjøre litt ut av det.
Mest fordi da hadde jeg en unnskyldning til å dekke fint bord,
men også for å gjøre litt stas på de jeg er glad i.
 
 
Jeg kjøper lys, blomster, godis og servietter uten at det er sånne "spesielle" dager,
så jeg føler ikke at handelsstanden tjener noe mer på meg ved disse anledningene-
sånn da har jeg sagt det *fnis* 
 
 
For å si det sånn, så hadde jeg ikke regnet med blomster fra min kjære-
trodde faktisk ikke at han viste at det er Valentine i dag.
Så jeg kjøpte 2 buketter med blomster, en til meg selv og en til Dag.
En bukett med lyserosa og hvite tulipaner, og en bukett med korallfargede roser-
nydelige begge to!
Men jammen hadde ikke Dag kjøpt roser til meg!!
 
 
Som dere ser så er bildene tatt på kvelden uten blitz,
men får jo fram den fine stemningen telysene gir...
 
 
Litt godis på hver tallerken.
 
 
Pynten ble ryddet av og erstattet med ingredienser til taco,
det er fast fredagsmat her og jentene elsker det.
I dag hadde vi også besøk av Marte, venninne av Amalie.
 
Ble sent innlegg det her, så da får jeg bare ønske dere en god natt.
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...