søndag 9. februar 2014

Gult er faktisk ganske kult!

Jeg har i grunn aldri vært noe særlig fan av gult, til nød hatt litt i påsken.
Men så har jeg rota litt i skuffen med lys, og fant blant annet gule stearinlys.
Er jo såååå kult sammen med svart og hvitt, oppdaget jeg sånn plutselig.
 
 
Boksen med det gule lokket er den eneste interiør-tingen jeg kjøpte når vi var i Skottland.
Neste gang vi skal på tur, skal jeg forhøre meg litt her på forhånd etter tips til ting man bør se og butikker som er verdt et besøk.
Jeg fant nemlig ikke veldig mange interiørbutikker der...
 
 
 
 
I det siste har jeg brent lys i alle farger for å kanskje kvitte meg med noen kilo før jeg kjøper nye *flire*
 
For en åpning vi har hatt på OL.
Synes det var så moro med Bjørndalen i går!
Håper dagen i dag blir minst like bra.
 
Jeg fikk kjøpt meg lamper i går, noen andre enn de jeg først hadde tenkt.
Gleder meg veldig til å få hengt de opp.
Og min aller første Tine K keramikk er handlet *happyhappy*
Bilder kommer etter hvert, både av lampe og Tine K.
 
Vi 3 jentene skal i bursdag til Wilde etterpå, som er 6 år- blir koselig!
Dag og Amalie kommer snart hjem fra Sunne hvor de har vært siden i går og stått på slalom.
Amalie synes det var kjempegøy og ville gjøre det igjen- moro moro!

Strålende søndag ønskes dere alle,
klemmer fra
Hilde Pernille 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Gult ER kult :-)
    Ønsker deg en fin søndag og morsdag!

    SvarSlett
  2. Gult er kjempekult men synest alltid det er finest hos andre og hos deg passa det flott:))
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Gult var fint hos deg, men blir ikke det hos meg gitt. ;)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...