tirsdag 7. oktober 2014

TRAPP OG BLOMSTERKASSER

I sommer tok endelig Dag mot til seg og laget ordentlig trapp
og fine blomsterkasser på hver side av trappen.
Fram til nå har vi hatt en gammel ståltrapp som farmor hadde ved verandadøren.
 
 
Blomsterkassene har fått noen vintergrønne planter som kan stå året rundt
og noen som skal byttes ut etter årstid.
 
 
Hvite Erica og noen rosa fine "bær"
 
 
På søndag bar jeg ved fra kjelleren og stablet i hyllene ved inngangen-
så nå er vi klare!
 
 
 
Det er skikkelig høst om dagen; regner, blåser og mørkt om kveldene.
Men jeg liker det altså- koselig å sitte under pleddet med tente stearinlys og jeg gleder meg allerede til jul *fnis*
I dag har faktisk jeg og Katrine gått en liten tur-
kaldt og vått, men godt å komme inn igjen.
 
Ha en fin kveld folkens,
klem fra
Hilde Pernille
 
 

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fint inngangsparti dere har!! :D
    Nydelig med disse blomsterkassene på hver side..
    Stilig med vedstabelen i hyllene også..

    Ha en fin natt,
    og bli gjerne med på konkurransen inne hos meg der du kan vinne lyslykt og putetrekk - trekkes 10.Oktober :)

    SvarSlett
  2. HI ! I love your house , you have a magnífic blog
    Saludos
    Angelica

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...