torsdag 20. februar 2014

L Y K K E - L Y K K E

Fikk så fin morsdagsgave fra jentene mine!  
Amalie hadde valgt ut gaven helt selv- flinkest'n min...
Hun handlet denne da hun og Dag var på tur til Sunne og sto slalom.
Mie var hjemme med meg og det er derfor hun ikke var med å valgte ut gave...
 
 
Fine telysestaken i sement med teksten LYKKE LYKKE;
2 x Lykke for 2 x Verdens fineste jenter for meg!
 
 
Fikk også en kjempesøt hvit hjerteklype med teksten "Må huske".
Denne henger på kontoret med regninger til betaling.
Tusen takk jentene mine!
 
 
Ønsker dere en fin onsdag!
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Den var fin! :D Flinke Amalie ♥

    Jeg har en betongkule jeg er veldig glad i.

    SvarSlett
  2. Så nydelig:))
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...