lørdag 22. februar 2014

Tine K skål

Min aller første Tine K keramikk er i hus.
 
 
Jeg ar veldig sansen for Tine K, og har lenge ønsket meg noe fra henne.
Da jeg var på Home & Cottage, Strømmen Storsenter for en liten stund siden måtte jeg bare ha denne nydelige skålen.
 
 
Kobberlysestaken min har blitt litt ødelagt.
Hadde noen forferdelig dumme stearinlys som rant noe voldsomt.
Satte lysestaken i fryseren for å lett kunne fjerne stearinen.
Det gikk lett å fjerne den, men jeg fjernet lakken også gitt...
 
 
Nydelig håndmalt skål!
 
 
Dag er på spinning-maraton på Spenst, mens vi jentene koser oss hjemme- lager fylte horn med ost og skinke og 3 mila på tv'n.
I kveld har jeg date med Linda-min, gleder meg masse!
I morgen drar jenten og Dag på vinterferie, sammen med farmor, John og Bjørn Erik.
Mens jeg skal være hjemme- jobbe og passe hus samt forberede Mie sin 3 års dag til helgen...
 
Ha en strålende lørdag folkens,
klem fra
Hilde Pernille
 

4 kommentarer:

  1. Det er vel nok en fin skål.
    Jeg er også vild med Tine K´s produkter,
    men har endnu ikke noget selv.
    Så synd med lysestagen.
    God lørdag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  2. Hei på deg søte Pernille:)
    så flotte skål
    og fine bilder
    fra di fine ståve
    kos deg og nyt dagene :)
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. De er så fine ♥ Jeg ønsker meg også, i blå. ;)

    Kos deg i vinterferien, jeg kjenner jeg faktisk er litt misunnelig på deg. :P

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...