fredag 7. februar 2014

Fineste bursdagsgaven!

Forrige onsdag hadde jeg bursdag,
og da jeg kom på jobb fikk jeg gave av fineste 'Nita'n min.
Hun har laget nydelige bokser til meg, en med bilde av jentene mine på.
 
 
Til og med bilde inni boksen!
Med fineste teksten;
 
YOU are precious in every way,
the SUNSHINE in my day.
The JOY in my SOUL,
and the LOVE of my life.
-Mom-
 
 
Alldeles nydelig!!
 
 
Det hun har gjort er å printe ut bilde av jentene på en serviett (lag nr. 2 eller 3).
(Servietten er tapet fast til et A4 ark på forhånd)
Deretter har hun revet rundt motivet.
Boksene er malt hvite og hun har brukt decoupage for å feste servietten til boksen.
Boksen er pusset litt for å få et slitt, herlig utrykk.
Er ikke dette bare helt nydelig?
 
Denne teknikken kan man jo bruke på så mangt.
Gjett om jeg skal prøve!
 
 
Så fikk jeg disse tre boksen, med teksten "Pernille Organized- all Natural".
Jeg bare digger de!
 
 
Også her har hun dekorert innsiden av boksene!
 
 
Flinkeste, snilleste Anita- jeg er så heldig.
 
OL er i gang da dere!
Jeg liker vintersport, og skal prøve å få med meg så mye som mulig disse 16 dagene.
Meeeeen, i morgen må OL vike for lampeshopping *fnis*
 
Ha en super kveld fininger,
Klemmer fra
Hilde Pernille
 
 

1 kommentar:

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...