tirsdag 18. februar 2014

I kjøkkenvinduet...

...står salt- og pepperkvern i sort og hvitt som jeg fikk
av jentene mine til jul- Trond Moi design.
 
 
Nicholas Vahè grytekluter kjøpt på Sverdrup Gave og Interiør.
Kjøkkenhåndkle fra Søstrene Grene.
 
 
Vi har begynt med lotteri på jobben, siste fredagen i måneden.
Alle kjøper noe til ca. 100-150 kr.
Lapper med alle navnene legges i en skål, en og en trekkes.
Den som vinner velger hvilken gave man ønsker.
Lappen med navnet legges tilbake i skålen, og dermed kan du kan vinne flere ganger.
På første lotteriet,
som var to dager etter bursdagen min vant jeg hele 3 gaver- hurra hurra!
 
 
Jeg fikk noen rare blikk når jeg valgte min egen gave, ha ha ha...
Men det var jo grytekluter, sleiv og pølseklype fra Nicholas Vahè må vite-
jeg hadde jo lyst på det da!
Vant også nydelig hvit telysholder fra Lene Bjerre og gavekort på Polet- Lucky ME.
 
 
Får håpe jeg er like heldig neste gang og *fnis*
 
 
Ha en strålende kveld folkens,
klemmer fra
Hilde Pernille 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Så fine ting! :D

    Hahaha, jeg hadde også valgt min egen gave ;)

    Ps. Hedda og jeg har bestemt oss for at vi vil til Sunne i sommer også. Vi pratet om det i senga i kveld. ;)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...