søndag 16. februar 2014

Nye kobberlamper over spisestua...

... er endelig hengt opp!
 
 
Jeg kjøpte de for noen av bursdagspengene mine.
Hadde i utgangspunktet sett meg ut noen andre, riktignok i kobber de og-
men de var utsolgt på Living.
Det er jeg i grunnen glad for nå, for da fant jeg disse i stedet.
De andre var mye mindre, og jeg tror ikke det hadde blitt like fint over spisebordet!
 
 
 
 
De har et helt fantastisk varmt lys, siden de er kobberfarget på innsiden også.
Jeg digger de!!
 
 
 
Uff, det ser ikke ut til å gå så bra på herrestafetten,
meeeeeen Kjetil Jansrud tok jo gull i dagtidlig!
Og vi har fler muligheter i løpet av dagen.
 
Ønsker dere en fiiiiiiiiiin søndag, med eller uten stafettgull...
Vi skal ha lammelår til middag i dag, mamma og pappa kommer på besøk.
Klem fra
Hilde Pernille
 
 

8 kommentarer:

  1. Åh, de var fine!!! Skikkelig lekre over spisebordet ditt også :)
    Ha en finfin søndag ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig med kobberlamper. De gir en varme til rommet som en ikke får feks med børstet stål.
    Må innrømme at jeg var temmelig skeptisk til at kobber nå er i tiden, men det er fint da :-)
    Ellers så finner jeg mye så se på inne på bloggen din :-)

    SvarSlett
  3. wow så lekkert det ble :D superfint altså!!!

    ps: paljettløperen er fra ebay forresten, maaaasse moro der så går litt amokk *ler*

    Ha en toppers ny uke,
    Klemmer fra meg!

    SvarSlett
  4. Lekre lamper - likte de kjempegodt :)
    Gir et utrolig fint og varmt lys.

    Finfin ny uke til deg .

    SvarSlett
  5. Kobber er virkelig ikke min greie, meeeen disse var lekre! Ikke helt overbevist om fargen, men utseendet ellers var fantastisk! :D

    Jeg har lyst på ny lampe over vårt spisebord, men det blir ikke med det første gitt. :P

    SvarSlett
  6. Flotte kobber lamper. Kan du indsætte www link til hvor de kan købes?

    SvarSlett
  7. Flotte kobber lamper til spisebord. Har du et link til hvor de kan købes?

    SvarSlett
  8. Hei Peter, tusen takk for hyggelig kommentar :)
    Lampene har jeg kjøpt på Living, http://www.living.no/newsread/products/list.aspx?node_id=5198
    Men det ser dessverre ikke ut til at de har de lenger...

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...