mandag 24. februar 2014

Stripete stue

Stua er veeeeeldig svart og hvit stripet for tiden- I like!!
Jeg kjenner ingen behov enda for å tilføre lyse farger og pasteller, så det får foreløpig bare vente...
 
 
Jeg elsker teppet mitt fra Ikea, selv om jeg må støvsuge det litt oftere enn jeg
gjorde med det forrige teppet vi hadde her.
 
 
Det går i svart, hvitt, grått, kobber, gull og tre her hjemme,
og det tror jeg det kommer til å gjøre en god stund framover.
 
 
Puten som er i stolen er en av gavene jeg fikk av Hanne og Tommy til bursdagen min.
Love it!!
Den er fra Kremmerhuset, og jeg har kjøpt servietter med samme mønster.
 
Dag og jentene dro på vinterferie i går, så nå er jeg hjemme alene.
Alltid rart og litt trist når de drar, men jeg skal kose meg denne uken.
Skal bli litt godt å bare tenke på seg selv!
Ønsker dere alle en fortreffelig ny uke,
klem fra
Hilde Pernille
 
 

1 kommentar:

  1. HERLIGE BILDER
    DU HAR DET SÅ KOSELIG
    KOS DEG OG NYT DAGENE DU
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...