torsdag 21. februar 2013

Vårens farger hos meg....

... skal faktisk være blå og grønn.
(Hvertfall foreløpig ;p) 
 

Har egentlig aldri vært spesielt begeistret for noen av disse fargene,
men disse duse fargetonene falt jeg for.

10 kr kubbelyset hos Nille- det var der det startet!

Lys grønn lysestake og blålig vase- begge fra Søstrene Grene.
Sammen med nyyyyyyydelige gåsunger synes jeg dette ble riktig så fint!


Disse bildene tok jeg etter jobb på onsdag, kl. 17.00!!
Og se så lyst det fremdeles er. Åh, elsker tiden vi har framfor oss nå.


Dere må følge med på bloggen på søndag- jeg bare nevner det ;p

Ha en fin torsdag!

Klemmer fra
Hilde Pernille



2 kommentarer:

  1. Så fine vår farger:) får jo så vårfølelse når det er lyst lengere og en kjenner at sola faktisk varmer om dagen:) flotte pynte fat som alltid:) klem stine

    SvarSlett
  2. Heisann. :)
    Så flott og inspirerende blogg du har. Jeg legger meg til som følger slik at jeg kan følge deg videre.
    Ha en strålende dag.
    Hilsen Eline.

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...