søndag 24. februar 2013

GI BORT!!

I dag er det 1 år siden jeg postet det første ordentlige innlegget på bloggen,
Pernilles Interiørsysler ble til.
Hurra- hurra :)

 
Det har skjedd en del interiørmessig i løpet av dette året!
Blant annet har vi løst problemet med rominndelingen i 2. etasje og gjort mye ute.
Generelt vært et veldig fint år :)
 
1 års dagen må jo feires og da har jeg lyst til å gjøre litt stas på en av dere som titter innom her...
Jeg nærmer meg 40.000 sidevisninger,
har 45 fantastiske følgere av bloggen
og 133 fantastiske følgere på facebook.
Dette er kjempestas for meg!


Har du lyst på dette flotte putetrekket og den lekre bollen?
Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på dette innlegget.
Alle kan være med!
Har du ikke blogg selv,
må du huske å legge igjen mailadessen din i kommentaren
så jeg får tak i deg dersom du skulle være den heldige.

Jeg blir superglad om du vil legge deg til som følger av bloggen og/eller følge meg på facebook {HER}.
Vinneren trekkes tirsdag 12. mars.

Siden jeg er stor fan av Kremmerhuset er gaven derfra.
(ikke sponset)

Håper mange av dere vil bli med og feire:)

Ha en strålende søndag alle sammen.

Klemmer fra
Hilde Pernille
 
 

9 kommentarer:

  1. Gratulerer ! blir gjerne med i trekningen din.
    Jeg er følger allerede og er innom bloggen din titt og ofte.
    Ha en fin søndag !

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med ett-årsdag!
    Jeg legger meg til som følger, for her var det mye spennende!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1 års dagen, kjempekoselig blogg, jeg følger spent med.

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 1-års jubileet. Tenk at det har gått ett år allerede. Visste at du ville bli en ivrig og ikke minst dyktig blogger, og det har vært såkoselig å følge deg og dine morsomme og kreative prosjekter. Masse lykke til videre snuppa. God klem:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med 1 år som blogger:) jeg titter på alle dine innlegg, du er så kreativ og flink Hilde, en fryd å følge med på dine innlegg og ikke minst komme inn hjem til dere:) ett flott og hjemmekoslig hjem og blogg:) du er så flink! Gleder meg til dine nye kreative innslag:) klem fra stine

    SvarSlett
  6. Hei hilde.:-). Hjertlig til lykke med ett års blogging noe du har klart med glans, det. Må jeg si. Du/dere er kreativ og flinke ., veldig spennende å følge med. Og tusen takk for mange gode tips og forslag. Og lykke til videre! Mvh may linn.

    SvarSlett
  7. Selvfølgelig vil jeg være med på dette!!! (Jeg er bare ørlite treeeeeg :P)

    *nuss nuss*

    SvarSlett
  8. Har begynt å følge deg på facebook og
    ser frem til flere innlegg fra deg.

    Gratulerer med 1-årsdagen! :)

    Hilsen fra Anja
    (anja_joh@yahoo.no)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med 1 års dagen! Glad jeg ramlet over bloggen din - du inspirerer med mange fine bilder og kreative ideer. Følger deg gjerne videre. :)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...