torsdag 7. februar 2013

Svart og hvitt i skjønn forening, i kjøkkenhylla!

Kjører jo stilen fullt ut, når jeg først har begynt ;p
Og kjøkkenhylla trengte virkelig en opprydding og omgjøring.
Så da har det blitt svart og hvitt her og!
 
 
Litt gammelt, litt nytt og litt som har fått en makeover :)
 
 
Gamle og nye glass/ krukker.
Glasset i midten med sukker er et gammelt norgesglass som vi fant i kjelleren
her og har tilhørt farmor. Alle glassene har fått en liten makeover.
Free Printable fant jeg {HER} via Pinterest.
Sammen med svart papp, litt tape, stempel og
dymoskriver ble det riktig så fine etiketter :)
 
 
Kaffemaskinen har byttet plass, og kapslene ved siden av ligger i en stor boks.
(Har pimpet litt på den og ;p)
Hylla er for øvrig fra Living, med nye knotter!
 
 
De tre fine mugtail-koppene mine har koppet ut av skapet ;p,
de må jo synes så fine som de er!
Elgen passer på papirsugerørene. Jeg har handlet mer sugerør og cupcakes
former på {Festfabrikken}, så "samlingen" utvides snart...
Mie blir 2 år 1. Mars, og det er greit å være forberedt til partyet hennes!
 
 
Chilli Hot Chocolate er kjempegod, og boksen er jo ganske så dekorativ!
I de små glassene er det strøssel til cupcakes og andre kaker.
 
 
Den enkle lampen fra Ikea (eneste lampen jeg har som passer under hylla)
står på et gammelt kromkakejern, som vi har fått av svigermor.
Kubjella i hjørnet kommer også derfra-
veldig sjarmerende og moro med ting som har en historie!
 
 
Ryddig og litt færre ting både på benken og i hylla- liker det :)
I morgen kommer del 2 av rommet til Amalie, følg med...
 
Ønsker dere en fin kveld!
 
Klemmer fra
Hilde Pernille
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...