søndag 17. februar 2013

DIY, Stjernelenke.

Jeg har fått dilla på stjerner!
 
 
Og ekstra kult er det når man har laget de selv.
Her har jeg brettet og limt to stjerner, og limt de sammen.
Malen finner du {HER} på Panduro Hobby.
Den er veldig enkel å brette, og så dekorativ :)
(NB: Du trenger lim).
 
 
Jeg har laget en stjernelenke med to av disse stjernene sammen med enkle
stjerner jeg har klippet ut i svart papp. Mønsterarket er fra {Søstrene Grene},
det samme med det svarte silkebåndet.
 
 
Søstrene Grene har mange fine mønsterark, både på rull og blokk-
jeg digger dem :)
 
 
Ha en fin søndag kveld!!
 
Klemmer fra
Hilde Pernille
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...