torsdag 14. februar 2013

BoligPluss-utfordring!

Spiseplassen er månedens tema i {BoligPluss-utfordringen}.
Her er mine bilder :)





Hvis du har lyst til å gi din stemme i denne utfordringen,
kan du trykke på knappen øverst på høyre side eller du kan trykke {HER}.
Da kommer du til alle bidragene.
Og vil du stemme på meg blir jeg veldig glad :)
Bli med du og da vel!!

Vi har hatt omgangssyke hele gjengen her, så nå er jeg virkelig lei...
Håper vi har hatt nok for denne gangen, og såååå klar for jobb i morgen!!

Ha en alle tiders kveld.

Klem fra
Hilde Pernille






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...