mandag 18. februar 2013

Jeg sier bare Jack + Rose...

...er lik TITANIC!!
I mine yngre dager hadde jeg et enormt "crush" på Leonardo DiCaprio,
og det startet vel med filmen Titanic.
 
 
Hvem ville vel ikke vært i Rose DeWitt sine sko...
(i hver fall et godt stykke ut i filmen)
Noen fler som kjenner seg igjen?
 
 
Og sjekk den fine puta jeg fikk i bursdagsgave fra min snille,
fine venninne og kollega Anita.
Hun har kjøpt den på {Feel} på Kongssenteret.
 
 
Lucky me!!
Er den ikke fin?
 
 
Orkidè fikk jeg i bursdagsgave og lykten fikk jeg av jentene mine på morsdagen.
 
Anita sin blogg finner du {HER}.
Hun ble Norgesmester i kort 2007, need I say more?
 
Fin kveld ønskes dere alle.
 
Klemmer fra
Hilde Pernille
 
 
 

1 kommentar:

  1. Sååå koselig innlegg. Visste at du ville finne en perfekt plass til 'Jack and Rose' <3 Tuuusen takk for superkoselige komplimenter. Masse glad i deg, vennen min <3

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...