fredag 8. februar 2013

Amalie sitt nye rom- del 2

Her kommer flere bilder fra Amalie sitt rom...


Sofa fra {IKEA}, pleddet er kjøpt i Sverige, rosa zebra-pute fra {H&M Home}.


Jeg har laget en "drømmefanger" til snuppiiiii :)
Fuglene har jeg klippet ut i litt forskjellig papir og opphenget er et papirsugerør.
Malen på fuglene fant Anita til meg {HER} via Pinterest. 
Jeg har gjort det på en litt annen måte enn det som vises der. 
Men her kan man jo virkelig leke seg. Synes den ble så søt!!
 

Tanken med perlene var egentlig at det skulle bli litt tyngde,
slik at de henger penere... Men perlene veier jo ingenting ;p 
Det ble fint da!!
Silkebåndet er stiftet sammen rundt sugerøret og
for å skjule stiften har jeg bruk tape fra {Søstrene Grene}.
 

Billedlist fra IKEA med blant annet bilde av Amalie som liten baby.


"Gardiner" fra {KID Interiør}.
 

Ramme fra IKEA, som jeg har sprayet gull- ble så fiiiiiin!!
Og jeg har fått dilla på bokstavstempelet fra Nille.
Det følger ikke med svart stempelpute, men derimot en liten rosa og rød.
Svart stempelpute kan man f.eks. kjøpe på {Bikuben}.


Dette er jo egentlig en adventstjerne,
men jeg synes ikke det gjør noe at den henger oppe nå.
Den er jo tross alt råååååååsa, og stjerner er kult!!

Ha en super fredagskveld, det har jeg tenkt til og i morgen skal jeg på jentefest :)

Klemmer fra 
Hilde Pernille

1 kommentar:

  1. Liker sammensetningen av bilder på bildelisten veldig godt - en god blanding. :)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...