tirsdag 26. februar 2013

Cool Print...

Hodeskalle-printet fant jeg hos {Bengtgarden}
og det falt jeg jo pladask for.
Om du ønsker deg dette kan du gå inn på innlegget hennes {HER}.

 
Synes det er DØDSkult!!
 

Lys fra {H&M Home} og telysholder fra {IKEA}.
 

Det ble et litt tøft uttrykk på denne veggen i spisestua nå,
men jeg tåler det- så absolutt ;p
 
 
Lykt fra {Skeidar}.
 
 
Jeg feirer 1 års dagen til bloggen min og gir bort putetrekk og bolle til en av dere.
Gå inn {HER} hvis du vil være med.
Bare 4 som er med foreløpig, så vinnersjansene er gode for å si det sånn ;p
 
Klem fra
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...