fredag 21. september 2012

Tekstilmix i sofaen!

Synes det er kult å blande forskjellige tekstiler i Interiøret. 
Denne gangen gjør jeg det med pynteputer i sofaen.... 
Jeg elsker puter, og fyller gjerne sofaen helt full. 
Min kjære er ikke heeeeelt enig med meg der,
og det hender jeg får noen kommentarer på disse putene mine ;p 
Da han mener det ikke er plass til å sitte...
Makan, bare å flytte litt på dem det :)
Putene i sofaen nå er alt fra hekla, til fuskepels til strie- Coooooool :))
Og de er kjøpt på alt fra Nille, til Ellos til Epla, og noen er sydd selv.
Som sagt så elsker jeg puter, og "samlingen" min begynner å bli ganske så stor....
Ikke alle er like gode å bruke som hodepute,
og ikke alle er lov til å bruke som hodepute ;p
Men det er jo så fint når de er dandert i sofaen, 
og innimellom så er det noen som både er gode, fine og lov å bruke!
Ha ha ha ha...
Nå har jeg fått tilbake piffen litt når det gjelder å bli ferdig med prosjektene mine. 
I går malte jeg litt igjen, så snart kommer det bilder.
Fine hjorteputa mi, som jeg kjøpte via {EPLA} i fjor.
HEKLASTRIEFUSKEPELSLINBOMULLHJORT
LILLABEIGEBRUNGRÅHVITSØLVSVART
HEKLASTRIEFUSKEPELSLINBOMULLHJORT
LILLABEIGEBRUNGRÅHVITSØLVSVART


Ønsker dere en super fredagskveld og god helg!
Klem fra
Hilde

2 kommentarer:

  1. God kveld skjønne Hilde:)
    SÅ MASSE FINE PUTER!
    ti hi kjenner igjen dette med plass i sofan;)
    gleder meg til å se hva du maler på!
    klem fra Eli:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...