mandag 24. september 2012

I'm in love with this handsome guy...

Kjærlighet ved første blikk på Bohus på lørdag gitt...
Jeg fant denne herlige karen stirrende på meg med det intense blikket.
Makan,Jeg var SOLGT!!
Han ble med meg hjem og har fått "hedersplass" i stua.
Han måler 70 x 70 cm, men finnes i flere størrelser (40 x 40 cm og 50 x 50 cm).
Om du ikke falt for denne karen, kanskje en elg, bjørn
eller isbjørn får hjerte ditt til å slå litt fortere ;p
Ta en titt på Bohus, herlige bilder/lerret.
Looking good sammen med mine fine pelsputer i grått og brunt :)
Ny uke og nye muligheter dere.
Jeg skal fortsette med mine prosjekter, er snart i mål med ett- HURRA!!
Dag er ute å reiser i forbindelse med jobben, igjen...
Så da er mamma her og er barnevakt for oss tre jentene, he he he...
Teksten på skiltet som henger på veggen :)
I går fikk jeg en ny godsak i hus, som vises fram i neste innlegg :)

Ha en fantastisk ukestart, blogges snart!


Klem fra
Hilde

6 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG SØTE HILDE!
    HERLIGT BILDE :)
    NYT DAGEN !
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  2. Så lekkert:)) Og så mange stilige detaljer...me like:))

    SvarSlett
  3. Hei :) Fin blogg du har. Hvor har du kjøpt den fine sølv kommoden? Den som er under ulve bildet? :) Den likte jeg utrolig godt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei,
      Takk for fin kommentar :)
      Kommoden mener jeg at ble kjøpt på en butikk som het Fryd.
      Hele kjeden gikk dessverre konkurs for noen år siden.
      Veldig synd for de hadde mye fint!

      Slett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...