mandag 17. september 2012

Mer høst i stua...

Som jeg har nevnt tidligere, så er jeg stor fan av høsten!!
Og spesiellt når solen skinner og man kjenner et deilig "høstdrag" i luften :)
Friskt og godt!
Speil fra Bohus.
Vinkjøler fra interiørbutikken på Årnes.
(som ikke er der lenger og jeg har glemt navnet på)
Brett fra Indiska.
Konsollbord fra Living.
Lampe har jeg fått av svigermor.
(mener den er kjøpt i en interiørbutikk i Gjerdrum)
Og med høsten følger "lyngen". Denne heter "Athene" og er kjøpt på Floriss.
Det var 3 stk. for kr. 100,- så jeg tok like så godt med meg 6 stykker.
4 lilla/rosa og to hvite, som heter "Madonna".
De holder seg vel best ute, men jeg har fått de til inne før.
Så jeg håper det går bra denne gangen og :)

Det er dårlig med fremgang på alle prosjektene mine.
Soverommet er heller ikke "blogge-klart" :( Må ta oss sammen, og bli ferdig.

Vel vel, ønsker dere en fin mandagskveld!

Klem fra
Hilde

3 kommentarer:

  1. Nydelig som alltid :o) Men kjære du. Jeg trenger noen tips ang soverom så gleder meg til dere, dvs du, får det ferdig og vi får se. Jeg har kjørt meg litt fast ang nattbord. Hva har andre på nattbordene sine? Mannen min har sine ting som en liten radio, klokke og noen blader. Helt greit, men jeg har bare en bunke interiørblader. Jeg klarer bare ikke finne noe som jeg liker.. HJEEELP!!

    Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, så hyggelig å høre :))

      Ja dette soverommet vårt tar tid, men det er ikke lenge til vi er ferdige, så det kommer bilder om ikke så altfor lenge- lover!!
      Nattbord ja, det er ikke lett...

      Jeg har malt en gammel krakk og en stol, som vi har til nattbord.
      Oppå nattbordet mitt har jeg en ramme hvor jeg skal ha bilder av oss og jentene, samt en budda med telys. Kommer vel aldri til å bruke telyset men- ha ha ha... Det ser fint ut da ;p
      Lampe, telys, klokke, blomst, blader og bilder er mitt tips :)

      Ønsker deg en flott lørdag :)

      Klem fra Hilde

      Slett
  2. Hei!

    Så fin blogg du har :)
    Og veldig gøy at jeg har ei Pernille og du ei Amalie :)

    Takk for fine ord forresten :)

    -Amalie

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...