fredag 28. september 2012

Philips Fidelio DS9010...

Tenkte at når jeg først er i gang med å vise fram elektroniske duppeditter
som har inntatt heimen, så kan jeg likeså godt fortsette...


Surroundanlegget vi hadde gikk til dundass under et kraftig tordenvær
sommeren for 2 år siden. Og først i sommer har vi kjøpt oss nytt!
Etter mange testinger falt valget på denne iPhone/iPad dockingstasjonen.
Bra lyd, og jeg liker designet veeeeeeldig godt!
På bilde litt lenger ned ser dere at baksiden er i mørkt treverk- love it!


Jeg har skjønt at tv ikke er det mest bloggede objektet, men men....
Her ser dere vår ;p TV bør oppgraderes, og definitivt tv-benken da den blandt annet mangler en frostet glassdør på høyre side.
Jentene har bent og herjet med den i lange tider, og plutselig falt den av!


He he, jeg må le litt...
Har dere lagt merke til at det er lyng på alle innleggene i det siste?
Men lyng er fint da, og jeg har mange i stua :)


I morgen drar jeg og Dag til Sunne for å ta ned forteltet på campingvogna,
mens jentene skal være hos mamma og pappa.
Vi har bestilt spa og tre-retters middag på {Selma Spa} i morgen....
Vel og merke etter at teltet er nede ;p
O'lykke, gleder meg masse!!


Ønsker dere en fin fredagskveld og god helg!
Neste innlegg blir en sniktitt til på soverommet vårt...

PS: Hva spiller dere musikk av?

Klem fra
Hilde

1 kommentar:

  1. HALLO SØTE HILDEMOR!
    SÅ KOSEKIG DERE HAR DET!
    GLEDER MEG TIL Å SE NESTE INNLEGG!
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...