fredag 7. september 2012

Månedens utfordring hos NIB; INVITER...

Og med dette bilde inviterer jeg Amalie til frokost på senga :)
Det fine Riviera Maison- brettet fikk jeg av mamma'n min
da jeg gikk gravid med Amalie. Det har ikke blitt så
mange frokoster på senga, men tanken var veldig god.
Brettet er i "bruk" hver dag, med lysestaker og diverse annet på!
 Amalie elsker havregrøt med melk og druer, og da får hun jo  det :)
Du kan se flere bidrag {HER}.
Mange flotte invitasjoner!
Ha en strålende fredagskveld,
jeg skal bort på "hobbykveld"...
Gleder meg stooooort!
Klem fra
Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...