søndag 9. september 2012

Hobbykveld hos Anita...

På fredag hadde jeg og Anita hobbykveld.
I 2007 ble hun Norgesmester i Kort, og det sier jo ALT om hvor dyktig hun er :)
Sjekk ut Anitas hobbyblogg {HER}.
Hun er dessverre ikke aktiv blogger lenger, men her er det mye fint fra tidligere. 
Og da mener jeg MYYYYYE!
Hun har lært meg å lage nyyyydelige poser.
{HER} kan du se fremgangsmåten.
Og {HER} kan du se noen av Anita sine vakre poser- helt fantastiske!!
På bildene under har vi brukt en kul teknikk, som heter Transferteknikk.
Du kan se fremgangsmåten {HER}.
Nå skal jeg sette i gang med storproduksjon fram til jul.
Så familie og venner- GLED DERE ;p
Fine bilder av fine jentene mine :)
Jeg er strålende førnøyd med resultatet av vår første hobbykveld.
Vi skal ha fler, og håper det ikke blir så lenge til neste gang, for dette var gøy!
Tusen takk Anita :)

Klem fra
Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...