onsdag 5. september 2012

Høststemning i stua...

Nå er jeg så lei av blomsterputene, så i går ble de stuet inn i skapet.
Og fram kom det litt mer nøytrale og jordfarger.
Elsker det!! Og elsker høsten!!
Så koselig som det er å sitte inne under pleddet med stearinlys,
når høstmørket sniker seg på ute....
Godt med saueskinn, masse puter og pledd.
Lamellene er trukket for! Bak stolene er det en dobbel verandadør.
Har gjort om litt på det runde bordet,
og det betyr omgjøringer andre steder også, moro!!
Her kommer det snart et nytt bor inn. Vi var å hentet et
gammelt bord i garasjen til svigermor, som nå er pusset ferdig.
Jeg mangler bare en plass i garasjen så jeg får malt det.
Dag er faktisk ute å rydder nå,
men ikke fordi jeg trenger plass for å si det sånn ;p
Det er noen herlige høstdager nå.
Og fortsetter det sånn fremover, så blir det enda mer hyggelig med høst.
Ja ja, over til noe helt annet...
Jeg tenker på hvor store jentene blir, og spesielt Amalie.
I går og i dag har hun vært med venninner hjem fra barnehagen.
4 år- så stor (i hennes øyne)- men alikevel så liten.
Lille, store, snille, bestemte, selvstendige, vakre snuppa mi!
Tiden flyyyyyyr...

Klem fra
Hilde

1 kommentar:

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...