onsdag 26. september 2012

Nescafè Dolce Gusto DeLonghi...

....har fått plass på kjøkkenbenken- endelig!!


I sommer startet jeg så smått å drikke latte og cappuccino,
og det er jo veldig godt!
Jeg og Dag har snakket om å skaffe oss en kaffemaskin,
men utvalget er stooort og vi har ikke hatt peiling på hva vi skal se etter.
Nå i det siste har jeg fått tre anbefalninger om denne, så da var saken grei.
Jeg bare bestilte!! :)


Latte Macchiato  Chococino  Mocha Cappuccino
Cafè au lait  Espresso Macchiato Caffè Lungo  Espresso  Caffè
Americano  Aroma  Nesquik  Caffè Grande Intenso 
Cappuccino Ice  Chai Tea Latte  Nestea peach/lemon
Latte Macchiato Caramel/vanilla  Grande Mild


Jeg er på utkikk etter Chai Tea Latte, for den er veldig god!
Enn så lenge går det i Latte Macchiato. Funker fint den og :)


Nå er det bare å glede seg til jentekveld hos meg girls.
Og for dere andre, det er bare å komme på besøk
så skal dere få en kaffekopp etter eget ønske ;p
Jeg er superfornøyd!
Ha en flott onsdag dere, med eller uten kaffe...

Klem fra
Hilde

3 kommentarer:

  1. Å som jeg gleder meg til neste jente kveld,:) ønsker deg en fin kveld:) klem fra stine

    SvarSlett
  2. Jeg begynte å drikke kaffe når vi fikk en tilsvarende maskin i huset for 1 år siden. Nå er jeg helt avhengig :) Veldig god kaffe. Flott side du har :)

    Mvh Jeanette

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...