lørdag 7. desember 2013

S V I B L E R !

... er en av de ultimate juleblomstene for meg...
Også lukter de så godt!!
 
 
Juletreet foran her, på brettet, var tidligere i sølv men har fått en runde med
hvit spraylakk. Lysestaken dere så vidt ser toppen på har også blitt sprayet,
svart og hvit.
 
 
Juletreet på skjenken har fått litt mer pynt,
i form av hjemmelagde pepperkaker med intet annet enn svart og hvit melis.
 
 
Flyturen til Kristiansand på torsdag gikk ganske greit.
Da vi startet landingen var det litt humpete, men jeg overlevde.
Flyturen hjem gikk derimot ikke i det hele tatt, flyet var innstilt, så vi endte til slutt med å ta buss hjem...
Og dermed rakk jeg ikke båten til Danmark.
Synd fordi jeg hadde gledet meg veldig til å treffe de vi skulle reise sammen med,
men 3 dagers fest hadde jeg nok kjent godt på kroppen i flere dager ;p
 
Ha en super lørdagskveld folkens,
jeg gleder meg til håndballkamp etterpå.
Klem fra
Hilde Pernille

1 kommentar:

  1. Svibler er favoritt her også, har kjøpt mange! :D

    Så kjipt at det ble sånn med turen din, men du er for gammel til å feste i 3 dager. ;)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...