søndag 29. desember 2013

OMGJØRING I HEIMEN!!

Sånn ca. kl. 22:00 2.juledag bestemte jeg meg for å gjøre om litt her i heimen...
Det er faktisk Dag som for en stund siden
sa at det snart var på tide å gjøre om her *må le*
Vi snakket litt fram og tilbake,
og i mitt hode ble vi enige om hvordan vi skulle ha det.
 
 
Meeeeen, da jeg startet kl. 22:00 på kvelden var vi plutselig ikke så enige alikevel,
merkelig nok...
Det endte godt, for da alt var ferdig var vi til slutt enige!
 
 
Kjøpte metervare på Ikea som jeg bruker som duk- like it a lot!!
 
 
Tør nesten ikke si det høyt, men hadde ikke den slagbenken vært knallfint i blank svart???
Jeg bare under altså...
 
 
Den hvite og svarte lysestaken var tidligere sølv,
men har fått seg en runde med spraylakk.
 
 
Nå har vi fått god plass rundt spisestuen, og veldig koselig å sitte her å spise.
Slagbenken dekker en god del av verandadøren,
men det får vi løse når tiden kommer for at den skal åpnes igjen...
I morgen kommer bilder av hvordan det ser ut der spisestuen sto før.
 
 
I går var vi på superhyggelig juleselskap med gode venner.
Vi var 10 voksne og 9 barn på hytta til Karina og Bernt Thomas uten innlagt strøm og vann,
men de hadde disket opp med nydelig elggryte og vi koste oss maks.
Vi var ikke hjemme igjen før kl. 22:30,
så det var noen slitne men fornøyde små jenter vi bar i seng.
 
I dag har mamma og pappa vært her på middag, og har akkurat reist.
Dag er på velfortjent guttetur oppe i skogen.
 
Ønsker dere alle en fortreffelig kveld!
Fortsatt enda 3 hele fridager igjen, før hverdagen er her.
Klemmer fra
Hilde Pernille
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselige ord inne hos meg! ;) Og du: JA til sort, blank slagbenk! *sukk* Det tror jeg ville blitt LEKKERT! :)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...