søndag 15. desember 2013

J U L E G A V E T I P S ?

...eller kakeboks til deg selv?
 
 
Jeg har laget meg en kakeboks til noen av sandnøttene jeg bakte her om dagen. 
 
 
Jeg tar alltid vare på tomme syltetøy glass og andre tomme glass med lokk på.
Fint å ha for man vet aldri hva man kan få bruk for ;p
Og nå fikk jeg jo bruk for det, til å lage kakeboks!
 
 
Jeg har pyntet glasset med prikkete stoff og pyntebånd fra Panduro.
Svart papp er stanset ut og limt på.
"Sandnøtter" er skrevet med fonten Signerica Thin-
som i grunn har blitt min favoritt font.
 
 
På baksiden har jeg skrevet ingrediensene.
Kan jo være kjekt å vite hva som er innholdet i boksen, eller kanskje ikke...
 
 
Lokket er sprayet i kobber.
"Dingsen" som henger på boksen er også sprayet i kobber, og er laget i trolldeig.
Jeg har stemplet på trolldeigen; Hilde Pernille Opseth, Pernilles Interiørsysler-
så er det ikke noe tvil om at det er jeg som har laget den... eller at den er min ;p
Jeg har brukt en gammel sandkakeform til å lage formen på "dingsen".
 
Vi har pyntet juletreet i dag vi, så koselig og så fint som det ble.
Nå kan julen bare komme, for vi er klare og jeg har tatt ferie- hipp hurra!
 
I morgen skal jeg til Oslo sammen med mamma og søster.
Ha en strålende kveld dere.
Skal bli deilig å ikke stille klokka på 06:00 i morgen.
(må bare gni det inn bittelitt)
 
Klem fra
Hilde Pernille
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...