onsdag 25. desember 2013

Julepyntet hjem 2013

Det har ikke blitt så mye blogging i desember som jeg ønsket,
mye å gjøre og ordne i stand til den store dagen skyldes det.
Men desember er jo på langt nær over, så det kan jo hende det blir tid i romjulen.
Her kommer bilder av vårt julepyntede hjem, tatt i går tidlig.
 
 
 
 
Enda jeg har tørket støv rett før jeg tok bilde, så er det jaggu meg fullt likevel *fnis*
 
 
 
 
 
Homemade God Jul-banner...
 
 
Fineste stjernene!
Jeg er like glad i disse i år...
Stimler til å brette disse kjøpte jeg på Søstrene Grene, akkurat i mine julefarger!
 
 
 
 
Jentene satte opp julekrybben under juletreet,
det var Amalie sitt forslag og er så koselig da.
(Juletreet drysser ja, spørs om det er igjen så mange barnåler om en ukes tid).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja ja, det ble noen bilder...
Og med dette ønsker jeg dere alle fortsatt en fredfull jul.
Håper gårsdagen var akkurat slik dere ønsket!
Det var vår :)
Vi feiret hos mamma og pappa, sammen med søster, Tommy, Bella og mormor.
 
Her går det i Lego Friends bygging og ellers bare sløving og kos.
(bortsett fra at jeg er dårlig igjen, tåler ikke denne jula jeg- huff)...
 
Nyt kveden, dere fininger.
Juleklemmer i fleng fra
Hilde Pernille 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...