torsdag 26. desember 2013

Julaften hos mamma og pappa!

Hvert år feirer vi julaften hos mamma og pappa- det er ordentlig jul for meg og mine...
Når de blir så gamle at de ikke orker å gjøre i stand lenger, så skal vi være her hjemme.
Men når det er sagt så håper jeg det er maaaaaaange år til.
Under kommer et ras av bilder fra julaften i år, og hvordan mamma og pappa pynter til jul.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
To spente jenter som gleder seg til å åpne julegaver!
 
 
 
Nå er det like før...
 
 
Og her er vi endelig i gang!
 
 
Og tror dere ikke selveste julenissen kom på besøk med gaver.
 
 
Nydelige jentene mine, strålende fornøyde...
 
I dag har vi vært i juleselskap hos farmoren til Dag, det var veldig hyggelig!
I morgen skal vi en tur på IKEA å kjøpe blant annet teppe- yey..
Så kommer Katrine, Trond, Maja og Magnus hit på middag, gleder meg.
 
Ha en toppen kveld,
klemmer fra
Hilde Pernille
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...