mandag 30. desember 2013

Der spisestuen sto...

...er det nå blitt en "kosekrok"!
 
 
Vi jentene har lekt overnatting på skole her, med dyner, puter og alt som hører med...
 
 
Amalie og Mie har lekt med Lego Friends og sett på iPad her,
så det virker som det er et sted som kommer til å bli brukt!
 
 
Nydelige Amaryllis blomstrer så fint.
De synger på siste verset nå, men på alle 3 plantene jeg har kommer det ett skudd til
så da kan de nytes en stund til- hurra.
 
 
/Brun flaske kjøpt på garasjesalg hos Marianne i høst /hvit og svart boks fra Søstrene Grene
/Lotus telysestake fra Kremmerhuset /puter fra Kremmerhuset /lampe og stoler fra Living
/brett fra Nille, som har fått svart kant med spraylakk /kamellys i gull fra Indiska
 
 
 
Gangen vår er på baksiden av halvveggen,
så det er greit å kunne trekke for lamellene for å få det litt adskilt.
 
 
 
Vakre hvite tulipaner!
 
Jeg har ikke kommet meg ut av pysjen enda, så deilig med late morgener!
Men får vel komme meg i dusjen og en tur på butikken snart...
Jeg har også planer om å henge opp litt ting som jeg fikk i julegaver.
Jentene skal sove hos mamma og pappa i kveld,
så ellers skal jeg og Dag bare nyte denne nest siste dagen og kvelden av 2013.
 
Nyt dere og, fine folk.
Klemmer fra
Hilde Pernille
 
 

1 kommentar:

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...