torsdag 19. desember 2013

Juletreet...

På lørdag tok vi med jentene, kjelke, øks
og spaserte oss innover i skogen som var full av snø.
Sola skinte og det var en herlig lørdag formiddag.
DER sto det perfekte treet og vi fraktet det med oss hjem,
alle glade og fornøyde etter den fine fangsten vår!
Njet, *in my dreams* det var jo slettes ikke sånn det foregikk men det er
absolutt slik jeg ønsker det skal være.
Her er det jo ikke snø i det hele tatt *liker virkelig ikke*
Og treet vårt ble handlet utenfor Rema 1000 på Årnes, ha ha ha...
 
 
Men jul blir det åkke som...
Jentene var ivrige medhjelpere med pyntingen!
 
 
Jeg har kjøpt noen nye kuler i år siden jeg ikke skal ha så mye rødt.
Jeg liker mye pynt på treet og måtte derfor supplere litt.
Denne fine lille bambien (over) og elgen (under) er nye- fiiiiine!!
 
 
Ellers så går pynten i hvitt, svart, kobber, sølv og gull-
og litt rødt må jeg ha, fine små røde hjerter.
 
 
Selv om lite minner om 5 dager til jul ute, og det spørs vel om det kommer snø før jul,
så er det ingenting i veien med julestemningen inne.
Snøen får komme når den kommer.
 
 
I dag har jeg brukt mye av dagen til å pakke inn de siste julegavene for i helgen
skal vi rundt å bytte julegaver med familien vi ikke er sammen med på julaften.
Det har blitt en veldig koselig tradisjon.
 
 
I år som i fjor før jul har jeg vært dårlig.
Tror det var veldig forbigående nå for jeg kastet opp og var superkvalm ett par
timer på formiddagen i dag.
Sov litt og da jeg våknet var jeg i ganske så fin form igjen.
Tvi tvi for at det var det!!
 
I morgen er det julelunsj på jobben og jentejulebord på kvelden.
Blir en bra fredag.
 
Ha en toppers kveld folkens,
klemmer fra
Hilde Pernille
 

3 kommentarer:

  1. Å SÅ VAKKER JULE TRE
    BLE HELT I HUNDRE DA JEG LESTE DU HADDE SNØ.....:)
    KOS DEG MED FOLKENE PÅ JOBBEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Nydelig tre og flott pyntet :) Fant bloggen din i dag i et kommentarfelt, la meg som følger og ser frem til å bli bedre kjent her :) Klem

    SvarSlett
  3. Omgangssyke hos dere også? :/ Det går masse nå!

    Nydelig tre ♥

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...