tirsdag 14. januar 2014

Under trappa...

...har det vært mye rart og gjort om titt og ofte!
Tror jeg er fornøyd nå, men det har jeg sagt før...
 
 
Har lenge lurt på om jeg skal spraye rammen på speilet-
i svart og hvit,
striper eller noe sånt, men tror det skal få være som det er
(i hvert fall for en stund)...
Ja, speilet trenger en runde med vaskekluten *fnis*
 
 
Kisten er faktisk noe av det fineste jeg eier, er så glad i den!
Den rommer masse godsaker i flytende form.
Bare for å gjøre det klart, det er utseende jeg er glad i og ikke innholdet altså *fnis*
 
Tidligere har denne plassen under trappen vært jentenes, med møbler og leker.
Men dette er flyttet til rommene deres.
Fremdeles er det litt leker nede, bare ikke her lenger.
 
 
I den gamle eplekassen får interiørmagasinene mine ligge.
Kisten på toppen har jeg fått av fine mamma'n min i sommer- love it!
 
Stakkar lille Mie'n min ligger rett ut på sofaen og sover,
pjusk liten jente - liker ikke!
Mens Amalie, som er superstolt over å ha mistet den tredje tannen sin, driver oppe.
 
Ønsker dere en toppen kveld.
Her har det snødd i hele dag og er vinterstemning til tusen.
Klemmer fra
Hilde Pernille 
 
 

1 kommentar:

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...