tirsdag 7. januar 2014

Tilbakeblikk på bloggeåret 2013, del 1

Som seg hør og bør i starten på året,
passer det med et aldri så lite tilbakeblikk på bloggeåret 2013.
Og kjenner jeg meg rett så blir det nok ikke så reint få bilder,
men dere får bare bære over med meg.
Greier sjelden å velge ut bare noen få bilder,
eller aller helst ett bilde fra hver måned hadde vært passende.
 
JANUAR
 
 
Foruten tilbakeblikk på bloggeåret 2012, startet januar med NIB utfordring: "From within".
Jeg elsker utfordringene hos NIB, og det er et lite høydepunkt hver måned!
 
 
Badet fikk et aldri så lite ROSA sjokk...
 
 
Jeg "freshet" litt opp på en skjenk fra IKEA; malte topplaten og sidene hvite
(de var bøkefarget tidligere), sprayet knotter og bein svart og gjorde om i spisestua.
 
 
Lillebror-skjenken gikk fra og være beiset i valnøtt, til Grafitti svart og
matcher storebror-skjenk.
Fikk det nydelige gjøkuret i bursdagsgave av mamma og pappa, som var 29.januar.
 
FEBRUAR
 
 
I februar var jeg på bruktbutikken på Årnes og kjøpte meg en messinglysestake som
fikk en runde med blank svart spraylakk-
og det var starten på et langt og la meg si intenst vennskap med meg og spraylakken...
 
 
Kjøkkenhylla fikk en liten omgjøring og jeg laget etiketter til krukkene.
Det kommer mer og mer svart og hvitt inn i interiøret *liker*
 
 
Så kommer det litt rosa igjen, for jeg viste fram Amalie sitt nye rom som var helt ferdig!
 
 
Årets første DIY var denne stjernelenken.
 
Jeg feiret 1 års dag for bloggen min den 24. februar med en liten give away.
 
Mer DIY under:
 
 
Lag ditt eget lysbrett med en bilderamme og mønsterark,
og jeg bestemte meg for at vårens farger hos meg skulle være blått og grønt.
 
 
Til slutt ï februar fant jeg det tøffeste printet hos {Bengtgarden},
og måtte selvfølgelig ramme det inn, i opptil flere rammer *fnis*
 
MARS
 
 
Verdens fineste Mie Sofie fylte 2 år 01. Mars, og vi hadde skikkelig rosa-party.
 
 
Jeg fikk dilla, og da mener jeg virkelig dilla på Pukka Te!
 
 
Våren begynte å innta stua, i fargene jeg bestemte meg for...
 
 
Jeg falt pladask for Nicolas Vahè...
 
 
Mer DIY- navnebanner, og herligste Oddvar ble hengt opp på veggen til Amalie!
 
 
Jeg ble forelsket i en rosa fargetone som jeg fikk blandet hos BilXtra på Lillestrøm,
og det var ikke bare denne lysestaken som ble sprayet rosa.
Jeg gikk mer eller mindre bananas...
 
 
I slutten av mars var påsken.
Mens vi koste oss på Beitostølen,
var blant annet skjenken hjemme påskepyntet og gjorde stas på huset.
 
APRIL
 
 
Månedens utfordring hos NIB i april var "Vårforberedelser".
Og med bidraget mitt, bilde over, kom jeg til FINALEN.
Det var så stas det, jeg husker følelsen jeg hadde da jeg oppdaget det.
Utrolig moro, og helt uforventet!
 
 
Vårens forhåndsbestemte farger ble byttet ut med rosa og korall.
 
 
Også i spisestua!
 
Jeg vant gavekort fra {Photowall} i give away hos {Fargebarn},
og det passet perfekt da vi planla oppussing av rommet til Mie.
 
 
Til slutt for april, og for tilbakeblikk del 1 avslutter jeg med et bilde tatt fra
verandaen og inn i stua med åpne dører- herlig!
Kom på nå hvilken fantastisk tid vi har i vente...
 
Som jeg nevnte innledningsvis, så ble det ikke få bilder.
Men det er viktig å få med alt *fnis*
 
Del 2 kommer!
Gled dere til en hel haug med bilder fra mai til og med august *blunkesmilefjes*
 
Ønsker dere en fortreffelig dag, aften og kveld.
Jeg skal på jentekveld, så jeg vet at min blir fortreffelig!
Klemmer fra
Hilde Pernille
 

1 kommentar:

  1. Så fine tilbakeblikk, du har det såååå fint!! :)

    Innlegget med CupCakene der du kan vinne sugerør har forsvunnet på en eller annen merkelig måte så måtte lage det på nytt, så sleng gjerne inn en ny kommetar så du fortsatt er med i konkurransen :D

    Ha en fin dag,
    Klemmer

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...