lørdag 4. januar 2014

Blanke ark på kjøkkenet....

....heter månedens utfordring hos NIB.
 
Jeg synes kjøkkenet vårt er mørkt og ikke så funksjonelt lenger,
så vi ønsker å gjøre om her.
Vi har planer, så får vi se når disse blir realisert.
Vi venter i grunn på at kjøleskapet skal ryke og 
det høres ut som det synger på siste verset.
Det lager noen alvorlige ulyder til tider.
Med det sagt så er det likevel blanke ark på kjøkkenet- nytt år, nye muligheter...

 
 
 
Med disse bildene deltar jeg i utfordringen.
{HER} kan du se fler kjøkken, og hente inn masse inspirasjon- HERLIG!
Premien denne gangen er et gavekort på hele 10.000 kroner hos {NKI Nettstudier}.
For en premie da du!!
{HER} finner du NKI på facebook, og {HER} er bloggen deres, ta en titt da vel.
 
Tenkte jeg skulle vise dere resten av kjøkkenet i neste innlegg,
om dere ha lyst til det?
 
Amalie har Silje på overnattingsbesøk,
de har nettopp hatt putekrig, men nå ligger de i sengen med iPad og det er vel ikke
lenge før de sovner...
 
Ønsker dere en fin lørdagskveld,
klemmer fra
Hilde Pernille
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Jeg digger kjøkkenet deres, men hva skal dere gjøre da?? :D

    SvarSlett
  2. Virker som dere har et personlig kjøkken,noe som jeg liker. Vil veldig gjerne se resten.:) For øvrig har du en kjempefin blogg:) Blir spennende å se videre:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint kjøkken :))

    Ha en fin kveld,
    KlemKlem

    SvarSlett
  4. Så fint!
    Lykke til i utfordringen!
    NydeligFlott klem fra Julie :-)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...