søndag 12. januar 2014

Årets første DIY...

...er en bestikkboks, eller rettere sagt to bestikkbokser!
Det kan i grunn være en boks til å oppbevare hva du vil i egentlig,
være seg sugerør, stearinlys, fargeblyanter, mønsterark- you name it...
 
 
Jeg tar vare på hermetikkbokser, og denne har det vært fiskeboller i- nå nydelig bestikk!
Jeg har først limt på et hvitt ark. 
Det beste er kanskje å spraye den hvit eller i samme farge som stoffet er i,
men jeg hadde ikke "tid" til.
Funker veldig bra med ark også og da slipper man å vente på at sprayen skal tørke
før neste trinn,
Deretter er stoffet limt på!
 
 
På boksen over har jeg Pyntet med bånd- oppe og nede.
Og på boksen under har jeg brukt tape.
 
 
Jeg har lenge tenkt på at dette vakre bestikket fra Kremmerhuset burde stå fremme og glitre, og ikke gjemmes i en skuff.
Og nå glitrer de så fint på benken i fine bokser!
 
 
Fin kveld til dere folkens!
 
Jeg skal kose meg på sofaen *vel fortjent om jeg skal si det selv*, med nyvasket hus,
rent sengetøy, og det siste fra julen ute av huset.
 
Klemmer fra
Hilde Pernille
 
 

2 kommentarer:

  1. Så smart :) Og så fine de ble! Tenkte akkurat at jeg manglet penneholdere på skrivebordet mitt, så kanskje jeg skal prøve meg på noen sånne :)
    Takk for inspirasjon!

    Hilsen Ellinor

    SvarSlett
  2. Supert :)
    Har samlet bokser en stund jeg også, nettopp med tanke på noe lignende :)
    Kjempefint bestikk også, har lyst på!!
    Klem

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...