torsdag 9. januar 2014

Tilbakeblikk på bloggeåret 2013, del 3 (siste)

Her kommer siste del av tilbakeblikk, og det blir en del bilder her og *flire*
Om du ikke er lei, så bla deg videre...

SEPTEMBER
 

"Mykje lys og myke pledd" het månedens utfordring hos NIB,
og med dette bilde fikk jeg galleriplass. Hurra hurra, superstas!

 
Jeg lagde mine egne postere (bilder) med fine ord og sitater.


Enda en poster ble laget...

 
Nye bokhyller i stua ble kjøpt på Ikea, Hyllis til kr. 89,- per stk.
Det ble så lyst og luftig i forhold til det var tidligere.

 
Den ene hylla ble plassert på trappa til oppbevaring av ved.
Det synes jeg var en såååå god idè *stolt*

 
 Kontoret ble vist fram.
Det var nok et prosjekt vi hadde i sommer da jentene var på ferie.
Gamle stoler som farmor hadde ble malt i fargen Nude.
 
OKTOBER

Jeg begynte å dele mine DIY Prosjekter på {DIY bazar}.
Bloggen min ble tatt ut som 1 av 20 favorittblogger på {Kremmerhuset-bloggen}
og en av mine DIY ble vist på {Dagens Interiør}.
En herlig måned!!

 
 Jeg fikk elsk på kobber,
og sprayet blant annet dette brettet som tidligere var grønt og hvitt.
Jeg sprayet flere lysestaker og er enda ikke ferdig med min kobber-makeover på ting og tang.



Varm gnistrende høst var utfordringen hos NIB.
En av mine sprayede kobberlysestaker står på eplekassen.

 
Fineste Leopardputen min, som jeg i fjor kalte for Tigerpute (?!?) Makan...

 
Alt rosa og korall ble byttet ut med brunt og grått og det ble høst i stua!

 
I slutten av oktober var det duket for Halloween,
og vi gjorde skikkelig stas på dagen.
"Pyntet" inngangspartiet med det som hører med!
 
NOVEMBER
 

 Konsollbordet som søster har laget til meg gikk fra å være i fargen Nude til
å bli blank svart.
Og det er sånn det skal være- liiiiiiker veldig godt!


Jeg delte enda en oppskrift på cupcakes,
denne gangen karamellcupcakes med dumlekrem- smakte helt herlig...


Pakkekalenderen var jeg faktisk ferdig med i god tid,
men ble ikke hengt opp før 30. november.
Det var stas for jentene å våkne 1. desember!
 
DESEMBER


Adventsstaken ble dekorert med stjerner i ulike farger og fasonger,
sammen med stjerneanis og kanelstenger.


Jeg laget meg kakeboks til sandnøtter av et syltetøyglass som jeg dekorerte
med blant annet stoff og bånd fra Panduro.
Og det var ikke bare jeg som fikk kakeboks til jul for å si det sånn...


Juletreet ble pyntet av meg og jentene den 15. desember,
og julen hos oss ble hvit og svart, med en dæsj grått, kobber og litt annet.
Men den ble ikke rød...
Note to self: Hugg treet selv til neste år!


Hadde maaaaange svibler, amarylis og lyslenker.
De siste sviblene kastet jeg faktisk i dag.


Meget fornøyd med gaven til Dag- antall gavekort tilsvarende årene vi har vært sammen.
Gavekortene er på hyggelige ting vi kan gjøre sammen, samt frikort.
De likte Dag veldig godt *fnis*
Dette er jo et fint gavetips til hvem som helst...


2. juledag gjorde jeg om i stua, og flyttet spisestuen inn hit...


...og stolene og bordet inn der hvor spisestua sto før.

Ja ja, da var bloggeåret 2013 godt oppsummert, og jeg er klar for 2014.
Håper dere vil følge med meg videre.

Helt nederst på bloggen, i høyre kolonne ligger bloggearkivet.
Er det noe du vil se mer av, eller lese hele innleggene er det bare å trykke seg inn der.

Ha en strålende kveld fine folk!
Klem fra
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...