søndag 20. januar 2013

Utvidelse av "voksen"plassen i spisestua...


Tidligere hadde vi cd-hylle ved siden av døråpningen (til venstre på bilde), 
sammen med noen av jentene sine møbler og leker...
Cd-hylle trenger vi jo ikke lenger, siden vi ikke har cd-spiller....
Tidligere så det {Sånn} ut her.

 
 Har lenge hatt planer om å ta bort cd-hylla, men har så mange planer a gitt ;p

 
Nå er den endelig borte og jeg har i stedet
hengt opp sinkskapet og laget en liten krok.
Denne "kroken" er i forbindelse med spisestua.
Jentene har fremdeles noe leker nede men det meste er på rommene deres.

 
Husreglene har fått ny ramme, som passer inn i interiøret sånn vi
har det for øyeblikket ;p Tidligere hadde husreglene rosa ramme!
Jeg har gått bananas på {H&M Home}, og kjøpt bl.a. disse lysene i flere farger.
Har sett de så mange ganger på flere blogger og elsker de.
Men nå er de endelig i hus her og :)
 
 
Denne nydelige vasen kjøpte jeg til halv pris på {KID Interiør}.
 
 
Sinkskapet er fylt med glass og dessertskåler vi har fått av svigermor.
Sementbokstaver fra {Kremmerhuset} i initialene til jentene;
MS- Mie Sofie, AM- Amalie Marie...
 
 
Vi blir 6 voksne og 5 barn til middag i dag, gleder meg!!
 
Ha en fortreffelig søndag kjære lesere :)
Og tusen takk for alle fine kommentarer dere legger igjen.
Vil dere følge meg på facebook, er jeg {HER}.
 
Klemmer fra
Hilde Pernille
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...