fredag 4. januar 2013

Tilbakeblikk på 2012, del 3 (siste)

Oktoberutfordringen til NIB var badet, og jeg ble med, med dette bilde.
Synes det er veldig gøy med disse utfordringen. 
 
 
Jeg ordnet litt i spisestuen igjen.
Fikk endelig hengt opp det kule bilde fra fra Kremmerhuset. 
 

Samt rammet inn husregler i kuuuuule rosa rammer :)
 

Jeg var med i oktoberutfordring til Tips & Inspirasjon til Hjemmet, 
hvor tama var "Høststemning" med dette bilde.

 
Mamma hadde bursdag 13. oktober og i bursdagsgave laget jeg og jentene putetrekk.
Jeg ble inspirert av både "Deas & Mia" og "Mrs Hardy". 
Putetrekket ble også vist på facebooksiden til Tips & Inspirasjon til hjemmet-
stor stas :) 
Og jubilanten ble veldig glad for gaven...

 
Gangen oppe ble omgjort til kose-/ lekekrok for jentene.
 

 
Og tilslutt i oktober viste jeg dere huset vårt utvendig, før og nå!

 
Om det skulle være noe tvil, så er bilde over før og under etter ;p
 
 
I november pusset jeg opp to gamle stuebord,
 
 
 
Og viste bilder av det helt ferdige soverommet vårt!
 
 
Bilder og kunstverk av jentene ble hengt opp i kosekroken deres.
 

Jeg satt sammen et inspirasjonskart for rommet til Amalie.
Rommet hennes er straks ferdig, så det kommer bilder om ikke så altfor lenge. 
Vi får se om inspirasjonskartet var til hjelp, eller om det ble noe helt annet?
 

1. desember var det klart for pakkekalender. 
"Treet" er laget av kvister funnet i skogen.
Disse har tørket godt, blitt malt og knytt sammen med hyssing.
 

Jeg kjøpte meg den nydligste adventstaken hos Kremmerhuset,
 
 
og ble med i månedens utfordring hos NIB som var "Jul i vårt hus" med dette bilde:
 

Jeg fikk brettedilla av denne stjernen:
 

Og viste frem diverse bilder av vårt julepyntede hus.
Jo nærmere julaften vi kom, jo rødere ble det :)
Elsker virkelig julen!
 
 
 
 
Jeg kom med en DIY og julegavetips-
Hjemmelaget kakeboks meg hjemmelagde franske makroner.
 

Julaften feiret vi hos mamma og pappa,
sammen med søsteren min, typen, hunden og mormor.

 
Og nyttårsaften var vi hjemme og hadde et vennepar på besøk.
Avslutter tilbakeblikkene på 2012 med nyttårsbordet.

 
Takker for et fantastisk år, og håper 2013 blir minst like bra :)

Håper dere vil følge med meg videre.

Mangle klemmer fra
Hilde Pernille
 

1 kommentar:

  1. Å SÅ MASSE FINE STUNDER OG BILDER
    JEG FALT HELT FOR BESTEMOR PUTEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...