søndag 27. januar 2013

Ny farge på skjenk og pompoms!

Jeg kjøpte meg disse tre herlighetene på Søstrene Grene på fredag.
Woop woop- lekre! 

Husker ikke helt prisen men mener den store kostet mellom 15 og 20 kroner,
og den lille 10 kr. Har du ikke vært på Søstrene Grene enda, så bør du det!
De har så mye fint til en veldig rimelig pris.

Skjenken har fått en ny farge, og ny plass. Tidligere sto den i {spisestua},
og var beiset i fargen valnøtt. Nå er den beiset i graffiti svart 
og ligner veldig på "storebroren" sin... I morgen får dere se de sammen!

Kanskje dere allerede vet hvem "storebroren" er?
Buddha bilde er jeg så glad i. Kjøpte det på A-møbler på Alnabru da jeg jobbet der
i 2005 (?) Det har hengt mange ulike steder, men kom jo virkelig til sin rett
her nå synes jeg ;p

Det er veldig så rart det der; plutselig slår det meg-
det er jo selvfølgelig her denne skal være ;p
Noen som kjenner seg igjen?


Aaaaaahhhhh, ledningen irriterer meg altså.
Uttaket til antennekabelen til tv er der, midt på veggen (!!) så den må bare være der.
Tv'n sto der før ser'u, og da var kabelen gjemt bak.
Men nå er tv på motsatt vegg, så kabelen ligger langs gulvet bak sofaen.


Fine uglen min som var en av gavene jeg fikk av mamma og pappa til jul.
Den er kjøpt hos {Sverdrup gave og interiør} på Årnes.

Ha en strålende søndag dere :)

Klemmer fra
Hilde Pernille

1 kommentar:

  1. Disse papirpompomene er virkelig i vindene for tiden...hehe måtte le da jeg såg at 5/10 finalebidrag inneholdt papirballene hos NIB. :)
    Ikke så rart, for de er jo utrolig lekre!

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...