søndag 13. januar 2013

På besøk hos Vibeke, Mammas Hus!

I går tok vi turen til Vibeke og familien :)
Hun skriver bloggen {Mammas Hus}.
 
 
Vi møttes første gang i 2000 (??),
da vi begge startet første året på Interiørskole på Strømmen.
Siden den gang har i hatt kontakt!
 
 
Vi treffes ett par ganger i året, men dette året skal det bli flere ganger,
sant Vibeke? :) Eldstejentene våre er like gamle, og de leker fint sammen.
 
 
 
Som jeg nevnte i innlegget mitt i går lærte hun meg å lage vårruller.
De var såååååå gode, og det blir ikke lenge før jeg skal lage de selv. 
Vibeke har laget et innlegg {HER} med oppskrift og fremgangsmåte.
 
 
Her er bildene jeg tok hos dem i går, sååååå fint!!
Kom på rett før vi skulle dra at jeg hadde med meg kamera,
så jeg fikk ikke tatt så mange bilder. Skulle gjerne tatt fler...
Hvis dere vil se mer, er bloggen hennes {HER}.
Absolutt verdt et besøk!
 
 
Jeg har fått tillatelse fra Vibeke til å vise bildene jeg tok :)
 
 
Vi hadde med en liten ting til dem hver, siden de har hatt familieforøkelse.
Det var tre pakker og Amalie pekte på hver og en pakke og lurte på hvem de var til.
Jeg svarte: Vibeke, Hedda og Signe.
Amalie: Men mamma da, hva med pappa'n?
Hmmm, ja hva med pappa'n, han hadde jeg jo nesten glemt- makan!
Snille Amalie, tenker på alle :)
 
 
En kjempefin dag hadde vi, og jeg gleder meg til neste gang vi ses.
 
Mandag igjen i morgen, jeg er klar for ny uke :)
 
Klemmer fra
Hilde Pernille
 
 

1 kommentar:

  1. Så koselig innlegg ♥

    Tusen takk for fantastiske gaver og herlig besøk!!! Gleder meg til neste gang :D

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...