onsdag 23. januar 2013

H&M lys

 Som jeg nevnte i et tidligere innlegg, så kjøpte jeg meg disse lysene fra H&M Home i flere farger; svart, hvitt og denne brune. Den er fiiiiin altså :)


Passer fint sammen med de søte bambiene mine... 
Jeg har fremdeles ikke begynt å tenke vår interiørmessig, 
og det er ikke så rart når det er -23 grader ute. Brrrrr altså! 
Så lenge leve vinteren litt til, både ute og inne ;p


Dag skal være borte til i morgenkveld, så mamma kommer til oss :)
Vi skal henge opp ett par ting, jeg bare nevner det ;p

Forøvrig så hjalp mamma meg med å henge opp alt i spisestua 
og kroken i spisestua, snille mamma'n min. 
Dag var borte i fem dager og var veeeeeeldig glad når 
han kom hjem for at alt var ferdig. 
Han er ikke spesielt glad for å henge opp ting sammen med meg ;p
Hilsen frøken pirk...

Vel vel, klemmer fra
Hilde Pernille



3 kommentarer:

  1. HALLO PERNILLE:)
    SÅ KOSELIGE BILDER
    SÅ KOSELIGT ATT MAMMAN DIN HJELPER TIL
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder.
    Snill mamma du har :)
    Godt å høre at jeg ikke er alene med å være pirkete.
    Gjør det som oftest alene jeg.
    Ha en fin, fin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  3. har du no antikk til overs å gi bort,så ta kontakt med meg da.Hilsen o.i stensrud

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...