lørdag 26. januar 2013

Ny kompis på veggen :)

Jeg har fått bursdagsgaven min på forskudd av mamma og pappa!
Fine fine gjøkuret som jeg har ønsket meg siden første gang jeg så det på {Bohus},
for kanskje 2 år siden?
 
 
Den finnes i brun og lilla også. Ja, LILLA- og tenk at jeg valgte hvit ;p
Gjøken har en helt herlig "stemme" og lever sitt eget liv..
Den stikker hodet ut hver hele time,
men antall "ko-ko" stemmer ikke med hvor mye klokka er- søtnos :)
 
 
Da jeg fikk i batteriene måtte vi jo teste gjøken...
Begge jentene var veldig fasinerte, og Mie ville at den skulle si "ko-ko" hele tiden;
"mere ko-ko" og strigråt fordi den hadde gitt seg. He he, lille gull!
 
Vi har vært i 2 års bursdag til Maja i dag, veldig koselig!
 
Nå er jeg klar for andre del av "Hver gang vi møtes".
Kos dere i kveld :)
 
Klemmer fra
Hilde Pernille
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...