mandag 31. desember 2012

Nyttårsbordet, og takk for i år.



Bordet er ferdig pyntet,
og kokken (les: Dag) har alt under kontroll når det gjelder maten.


Jeg skal snart i gang med å lage desserten; sjokoladefondant.
Og gjestene kommer om noen timer...
Vi begynner å bli klare for å feire årets siste dag :)


Med dette vil jeg takke alle dere som følger meg, både her og på facebook.
Og tusen takk til alle dere som legger igjen fine ord.
Det er så utrolig koselig!


Mitt første år som blogger har vært spennende og veldig gøy,
og mer moro skal det bli i 2013 ;p
Jeg setter så STOR pris på at dere vil følge med meg.
 

Så til dere alle;
RIKTIG GODT NYTT ÅR!
Og kos dere masse på årets siste dag.
Vi blogges i 2013- tjohei....

Mange nyttårsklemmer fra
Hilde Pernille

1 kommentar:

  1. HALLO PERNILLE
    GODT NYTT ÅR
    KOSELIGT DU HAR PYNTET TIL BESØKET
    VI BLOGGES
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...