onsdag 26. desember 2012

Årets julegaver!

Det var utrolig mange julegaver i år, som i fjor ;p
Veldig moro og superstas for jentene, da det meste er jo selvfølgelig til dem :)
Som jeg skreiv i forrige innlegg synes Amalie dagen var utrolig laaaaaang.
Hun ventet seg nesten syk (hvertfall sint) etter å åpne pakkene...
Men da julematen var fortært og hun var i gang med pakkene, fikk pipa en annen låt ;p


Her er mine julegaver- så heldig som fikk så mye fint!


Ikke så lett å se på bilde, men Mugtail-koppen er elg :)
Har også fått gavekort på 5 utgaver av et magasin.
Bo Bedre eller Bolig Pluss er blandt de jeg kan velge.
Tror det blir Bolig Pluss...
Noen som har anbefalninger?


Og sist men ikke minst fikk jeg ny laptop med windows 8 og
 Photoshop Elements 11 av Dag og jentene- heldige meg!
Gleder meg stort til å kvitte meg med den gamle,
trege bråkabøtta av en maskin jeg bruker.
Og gleder meg stort til å bli kjent med og bruke photoshop,
da skal det bli fine bilder på bloggen da :)


Julegaver til oss som jentene har lage i barnehagen- SMELT!!
De er så fine :)
Hvis noen av dere fra barnehagen leser dette, så TUSEN TAKK for flotte gaver
dere har hjulpet barna våre å lage.


Alt falt veldig i smak hos Mie.
Det som ikke uventet falt aller mest i smak var gavene som inneholdt sjokolade
og annet godteri. ÅÅååååååå, oi oi oi- var reaksjonen hennes :) He he he, må le...

Vi handlet flesteparten av gavene til jentene hos {MULTITREND}.
Bursdagskake, tekoppe, pannekakesett, kebabsett og muffinsfat er alle i tre og er om mulig finere i virkeligheten enn de er på bildene.
Alle gavene er lekt med og prøvet.

Møbler til Sylvanian.
Sjekk sminkebordet- helt rått :) Det er bitte bitte små deler, leppestifter, parfymer, kremer, neglelakk- alt mulig.
Lurer på om vi greier å holde styr på det ;p

Masse fine gaver til alle sammen.
PS: Kan nevne at Dag blandt annet fikk iPad (av jobben sin), så nå har vi to ;p
Det skal ikke stå på mangel av teknologi her altså ;P

Digger pysjen Amalie fikk; "Girls rule everything" står det på genseren ;p
Woop woop!

Fortsatt fredelig julefeiring ønskes dere alle fra meg.

Klemmer fra
Hilde Pernille

1 kommentar:

  1. Å HER VAR DET MASSE KJEKKE OG FLOTTE GAVER
    TITTET NEDOVER
    KOSELIGT JULEPYNTET HUS DU HAR
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...