søndag 2. desember 2012

1. Søndag i advent!

Første lyset i den nye adventstaken er tent og vi har lest vers :)


Den nye adventstaken kommer fra Kremmerhuse- og jeg DIGGER den!!
Den kan strengt talt brukes hele året, og kan fylles med hva man vil etter årstidene.
Min skal garantert stå fremme året rundt :)


I dag har jeg og Mie vært på "barseltreff". Veldig koselig å se igjen alle
barna og mammane deres, de har blitt så store siden sist :)
Dag og Amalie kom å hentet oss, så dro vi til Plantasjen.
Nå er stua full av hvite julestjerner og svibler!


"Stor-jente" sengen til Amalie er skrudd sammen og teppet ligger på gulvet,
så Amalie ligger på den nye rommet sitt i natt i ny seng-
STOR STAS!


Ha en trivelig adventskveld alle sammen.
Jeg skal pynte ferdig, og starte med julekortene- på tide det nå vel ;p

Klem fra
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...