lørdag 29. desember 2012

Julepyntet hjem i noen dager til...

For det er jul enda!


Og jeg er ikke lei, så juletreet og pyntet skal få stå til 13. dag jul,
som er 6. Januar. 


Jeg gleder meg veldig til å fikse i heimen da alt er tatt ut. 
Det blir som et blankt lerret ;p


Jeg har bestemt meg for at det lilla skal få seg en pause,
og jeg skal kjøre svart og hvitt.


Vi har hatt en superfin jul og romjul så langt med besøk og vært på besøk hos 
familie og gode venner. I dag skulle vi egentlig til Vibeke, 
{Mammas Hus} med familie. 
Men siden det var meldt dårlig vær, så har vi blitt enige om å utsette 
det i et par uker. Det hadde blitt en laaaaang og slitsom kjøretur,
som vanligvis tar ca. 2 timer.


Så i dag har vi vært ute på formiddagen, laget snømann og gått tur mens været enda var bra. På ettermiddagen har vi holdt på oppe på rommet til Amalie. 
Bilder kommer!
 

Fin bittelille nyttårsaften ønskes dere, 
Med eller uten snø :)


I morgen skal det vaskes og gjøres klart til nyttårsaften...
Vi får gjester, gleder meg :)
Klemmer fra
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...