torsdag 13. desember 2012

Lucia dagen...



 ...startet i barnehagen med Lucia-tog og lussekatter- alltid så koselig!


I morgen er siste arbeidsdagen min for i år- jippi,
det skal bli så godt med ferie.
Har mange planer for neste uke alikevel, blandt annet vasking ;p
Men også langt hyggeligere ting som å pakke inn julegaver, bake og bytur :)


Jeg lager julekort til den store gullmedaljen om kveldene nå.
Jeg må bli ferdig i løpet av lørdagen, senest.
Så det har ikke blitt tid til så mye blogging denne uka.


Jeg kommer sterkere tilbake bare julekortene er i boks! 
Til slutt kommer bilder av mine små fine Lucia-jenter.
Ha en flott kveld!
Klem fra
Hilde Pernille


1 kommentar:

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...