fredag 21. desember 2012

DIY og julegavetips...

Hva gir man til noen som har alt?


Jo, noe hjemmelaget som kan nytes!
Jeg har laget kakeboks som skal fylles med hjemmelagde franske makroner, derav etiketten ;p


Denne gaven er fin å gi som vertinnegave, venninnegave eller bare en ekstra
oppmerksomhet til en du er glad i. Jeg ville blitt veldig glad for noe
hjemmelaget. Det er laget med omtanke og spesielt til DEG!



Kakeboksen er laget av syltetøyglass (disse får man tak i på blandt annet
Europris. Jeg har kjøpt mine i Sverige). Eller man kan bruke alle slags tomme
glass som har rommet f.eks. oliven, sennep, syltetøy e.l.
Fjern etiketter og vask de godt!


Produktliste:

Bølgepapp fra {Claes Ohlson}
Mønsterark, papirtape og striestoff fra {Panduro}
Svart sløyfebånd fra {Søstrene Grene}

Det er bare fantasien som kan sette en stopper for hvordan de skal se ut :)

Etiketten har jeg printet ut på gråpapir, limt på papp og klippet til en sirkel. Deretter en den limt på "viften" eller hva jeg skal kalle den.
Se {HER} hvordan denne brettes.


Ønsker meg litt stanseutstyr, for da hadde denne rundingen blitt bedre,
men den ser hjemmelaget ut nå da ;p
Jeg har bestilt stempelet, men kommer ikke på hvor.
Ønsker du et sånt, kan du bare google personlig stempel.
Det finnes mange varianter, også er det litt moro å sette sin personlige
hilsen på det du lager. Jeg har stemplet på gråpapir, limt på papp og klippet ut.

Klemmer fra
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...