fredag 16. november 2012

TIPS!



Jeg elsker Hortensia, men sliter veldig med å få de til.
Sist kjøpte jeg avskåren Hortensia, og fant et tips hos {Bengtgarden} 
om å la den stå i vasen med vann for å tørke ut.
Denne kjøpte jeg for en månedstid siden vel,
og den er fremdeles like vakker som da jeg kjøpte den!
Det blir vel en del sånne rundt om kring vet jeg ;p


Endelig tilbake på jobb etter tre dager hjemme med Mie, stakkar lille min.
Dag har tatt over syke"søster" rollen i dag,
men formen hennes er mye bedre. Blemmene derimot er ikke borte :(
Vi reiser alikevel på vennejulebord med Stena Line i ettermiddag.
Jentene er i trygge hender hos besteforeldre, så det går bra!

Jeg sier bare ship o' hoi og god helg.

Klemmer fra
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...